جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای خرید صندل زنانه طبی

کفش اسپرت زنانه هامتو Humtto کد 459 - صندل زنانه طبی

صندل زنانه طبی یکی از مدل های کفش است که اغلب افراد از آن استفاده کرده اند. مدل های صندل زنانه که با گرم شدن هوا جای خود را در جاکفشی ها می گیرند، با طرح های جذاب خود کاملا متفاوت هستند. چه صندل زنانه پاشنه دار یا تخت طبی را انتخاب کنید، می توانید در بین مدل های متنوع یک تجربه عالی از خرید صندل زنانه  داشته باشد و استایل جذابی به دست آورید.

صندل طبی زنانه

صندل زنانه طبی چیست؟

وقتی از صندل زنانه طبی نام برده می شود، تابستان، دریا و تعطیلات به ذهن خطور می کند، اما این محصولات در زندگی روزمره نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات، به طور خاص برای استفاده در هوای گرم ترجیح داده می شوند، چرا که به خنک نگه داشتن پا کمک قابل توجهی می کنند. در شرایطی که مجبور هستید برای مدت طولانی در طول روز کفش بپوشید، ممکن است بخواهید پاهایتان نفس بکشند. صندل طبی زنانه که عموما از چهار طرف باز هستند، از این نظر می توانند انتخاب ایده آلی باشند.

مدل های صندل زنانه که در سایزها، رنگ ها و مدل های مختلف عرضه می شوند، استفاده راحتی را برای کاربران ارائه می دهند. مثلا؛ صندل های طبی مخصوص پیاده روی از جمله محصولاتی هستند که اغلب خانم ها ترجیح می دهند. علاوه بر این، صندل های طبی با ویژگی های ارتوپدی که دارند، صندل های فضای باز را می توان یکی دیگر از مدل های محبوب در بین خانم ها دانست.

این مدل‌ها که امکان راه رفتن آسان را فراهم می‌کنند، با ویژگی‌هایی که از سلامت پا پشتیبانی می‌کنند نیز بسیار جذاب و پرطرفدار هستند. مدل های صندل زنانه طبی فشار یکسان و لازم را بر روی نقاطی که نیاز به حمایت در کف پا دارند، ایجاد می کند و از ایجاد هرگونه ناراحتی پس از استفاده طولانی مدت جلوگیری می کند.

شما می توانید با خرید صندل زنانه از فروشگاه دلفین کالا این محصولات را طرح های بسیار متنوعی را به دلخواه خود انتخاب کنند. این مدل های مفید که فضای پاها را باز نگه می دارد و از تعریق جلوگیری می کند، می تواند از بروز مشکلاتی مانند قارچ نیز جلوگیری کند.

ایجاد حس آرامش موقع راه رفتن

به کارگیری کفی و زیره راحت و مقاوم در صندل طبی زنانه موجب می‌شود که فرد احساس آرامش بیشتری در ناحیه پاهای خود داشته باشد؛ زیرا صندل‌های طبی در حین راه رفتن حفاظت بیشتری نسبت به پاهای شما دارند.

این صندل های زنانه طبی را به نحوی طراحی کردند که در هوای گرم و موقع راه رفتن علاوه بر خنک کردن پاها آرامش و راحتی لازم را به ارمغان می آورد.

وجود پد مخصوص در بخش پاشنه صندل طبی باعث کنترل حرکات فرد در زمان راه رفتن کنترل کرده و در عین حال از پرونیشن پاها جلوگیری می‌کند.

هم تراز شدن بدن

وقتی که شخصی از صندل طبی استفاده می‌کند پاهای آن به صورت یک تکیه گاه محکم برای بدن عمل می کند و در تراز شدن بدن نقش موثری دارد. راه رفتن با صندل‌ طبی موجب به حداقل رسیدن کشیدگی عضلات پای شده و در نهایت قوس پا را کاهش می‌دهد.

درمان برخی بیماری‌های ناحیه پا

در اینجا برخی بیماری‌های پا ذکر شده که پس از مدتی با پوسید صندل طبی درمان می‌شوند:

  • التهاب فاسیای کف پا درد زیر پنجه
  • سفتی و درد شست پا
  • صافی زیر کف پا
  • خارپاشنه
  • آرتروز زانو
  • تورم عصب
  • میخچه و پینه
  • درد زیر پنجه
  • پینه شست پا

مواد به کاربرده شده در صندل زنانه طبی

در یک صندل طبی زنانه رویه داخلی و بیرونی ترجیحاً باید از چرم و یا جنسی باشد که بتواند رطوبت کافی را در خود نگه دارد. خوشبختانه چرم میزان کافی از رطوبت را جذب می کند و هنگام خارج شدن صندل از پا این میزان رطوبت را به بیرون تراوش میکند. صندل های طبی زنانه بهتر است حتما از جنس چرم اصل باشند.

رعایت و توجه به اصول تولید صندل طبی زنانه کفش و استفاده از مواداولیه مرغوب از بروز بیماریهای قارچی پا جلوگیری می کند. موادی که در تخت صندل استفاده می شود، درواقع کنترل کننده میزان جذب ضربه توسط آن است.

صندل طبی زنانه

یک صندل با تخت چرمی به میزان زیادی از ایجاد ضربه با هر قدم برداشتن به پاها جلوگیری می کند و یا به عبارت دقیق تر، آن را جذب نخواهد کرد. در حالی می توان از انواع مختلف لاستیک با قابلیت ارتجاعی استفاده کرد.

راهنمای خرید صندل زنانه طبی

از بهترین چیزهایی که در مورد گرم شدن هوا وجود دارد، این است که بتوانید چکمه ها و کفش های پنجه بسته را کنار بگذارید و آنها را با یک جفت صندل تابستانی زیبا جایگزین کنید. اجازه دادن به پاهایتان برای نفس کشیدن وقتی بیرون هوا گرم است یکی از مهربان‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای آنها انجام دهید.

بنابراین، موقع خرید صندل‌های جدید برای بهره مندی از فواید سلامتی آن باید به نکات زیر توجه کرد:

هنگام خرید صندل های جدید صرف نظر از سبک، توصیه می کنیم همیشه سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • برای چه قصد دارید آنها را بپوشید؟ آیا قصد دارید آنها را فقط در ساحل بپوشید؟ آیا آنها را به عنوان جایگزینی برای کفش های معمولی در محل کار بپوشند؟ همیشه مهم است که مطمئن شوید صندل های شما برای استفاده مورد نظرشان کاربردی هستند، زیرا آنچه برای یک مکان استفاده می شود ممکن است در محیط دیگر کارایی نداشته باشد. به عنوان مثال، صندل های پاشنه بلند خرید خوبی نیستند اگر قصد دارید تمام روز روی پاهای خود باشید.
  • قبل از انتخاب صندل باید به نکاتی توجه کنید. برای این کار ابتدا باید محل استفاده از محصول را مشخص کنید. اگر قرار است در یک مکان تابستانی باشید، می توانید نگاهی به مدل صندل دریایی زنانه بیندازید و به دلخواه وقت خود را در آب بگذرانید. اگر به دنبال کفشی هستید که بتوانید در کنار دریا از آن راحت استفاده کنید، می توانید نگاهی به مدل های صندل دمپایی زنانه نیز بیندازید. علاوه بر این، مدل های صندل دمپایی زنانه ساختاری ایده آل برای استفاده در مناطق تابستانی، زندگی روزمره یا در ساحل ارائه می دهد. مدل صندل های پلاستیکی زنانه به دلیل مزیت تمیز کردن آسان، نوید استفاده عملی را می دهد.
  • انتخاب بهترین پاشنه: در مورد انتخاب ارتفاع پاشنه همه یکسان نیستند، برخی افراد می توانند کفش های پاشنه بلندتر را نسبت به دیگران تحمل کنند! اگر متوجه شدید که در هنگام پوشیدن صندل های پاشنه دار برای راه رفتن مشکل دارید، به احتمال زیاد آنها برای شما مناسب نیستند.
  • راحت بودن صندل : این احتمالاً مانند یک سؤال مبهم به نظر می رسد، اما در نهایت، یکی از مهم ترین و اغلب سؤالی است که به سرعت نادیده گرفته می شود. خرید هر گونه کفشی که به درستی طراحی و تولید نشده، نه تنها سلامت پاهای شما را به خطر می اندازد، بلکه به احتمال زیاد باعث هدر دادن پول نیز می شود، زیرا احتمال پوشیدن آن ها کمتر است.

خرید مدل‌های متنوع صندل زنانه طبی

خوشبختانه برای خرید صندل زنانه از فروشگاه دلفین کالا مدل های مدل های شیک و پر زرق و برق و در عین حال استانداردی وجود دارد که به شما اجازه می دهد ظاهری زیبا داشته باشید. صندل های اسپرت و طبی زنانه از جمله محصولاتی هستند که برای استفاده روزانه بیشتر ترجیح داده می شوند. ساختار سبک وزن و کفی ارتوپدی آنها نقش مهمی در این محصولات دارد. شما می توانید با توجه به ویژگی های مختلف انتخابی راحت و کاربردی داشته باشید. مثلا؛ صندل های زنانه با بندهای چسبی به دلیل ساختاری که به راحتی پوشیده می شوند می توانند نمونه خوبی برای این موضوع باشند.

مدل های صندل زنانه با جلوی بسته عموما با کناره های باز طراحی می شوند. اگرچه صندل ها به دلیل خنک نگه داشتن پا در ماه های تابستان ترجیح داده می شوند، اما مدل هایی که در آن برخی از محصولات مورد نظر بسته هستند، مزایایی نیز دارند. مدل صندل زنانه بسته از جمله محصولاتی است که با استفاده راحت خودنمایی می کند. این مدل ها عموما جزو اولین انتخاب های خانم هایی هستند که می خواهند کفش بدون پاشنه انتخاب کنند.

صندل های پشت بسته که بر خلاف استفاده روزمره می توان آن ها را برای مناسبت های خاص ترجیح داد، یکی دیگر از مدل های پرکاربرد است. این مدل ها که دارای ریزه کاری هایی مانند سنگ، زرق و برق یا طناب در جلو هستند، به شما این امکان را می دهند که ظاهری شیک و زیبا داشته باشید. مدل صندل سنگی زنانه را می توان مکمل یک لباس ساده دانست. در صورت تمایل می توانید یکی از مدل های صندل زنانه را با رشته، طناب، بند و … انتخاب کنید و استایلی اسپرت و شیک به دست آورید.

صندل طبی زنانه

مدل صندل پاشنه دار زنانه که اغلب در محل کار و سازمان ها ترجیح داده می شود از جمله قطعاتی است که ترکیب شما را کامل می کند. مدل های صندل زنانه پاشنه دار و پلت فرم به دلیل استفاده راحت تقریباً در همه جا مناسب هستند. انتخاب این کفش ها با خیالی آسوده هم برای مناسبت های خاص و هم در زندگی روزمره امکان پذیر است. می توان گفت مدل صندل زنانه بدون پاشنه بیشتر برای استفاده روزانه مناسب است.

لیست انواع صندل

گزینه های مختلفی از صندل های طبی زنانه با و بدون پاشنه وجود دارد. البته طرح های پاشنه دار با ظاهر چشمگیر خود بیشتر جلب توجه می کنند. این طرح ها که از اکسسوری های زیبایی مانند مهره های براق یا مروارید استفاده می کنند را می توان در مناسبت های خاص بپوشید. مدل های بدون پاشنه را می توان در تعطیلات، خیابان یا محل کار استفاده کرد.

این مدل ها به لطف ساختار بدون پاشنه خود، راحتی پا را در طول روز تضمین می کنند، در عین حال راحت نگه داشتن پاها از محدود شدن حرکات جلوگیری می کند. به لطف کفش های صندل که به راحتی و ظرافت معروف هستند، می توانید استایل شخصی خود را به نحو احسن نشان دهید.

علاوه بر این صندل زنانه طبی از مشکلاتی که در قسمت پا دارد اصلاح خواهد شد چرا که صندل‌ها باعث خواهند شد که پاها با اندام‌های تحتانی بدن فرد تطابق بیشتری داشته باشد و در نهایت از فشارهای وارد شده به مچ پاها، زانوها وکمر را در زمان ایستادن به مدت طولانی جلوگیری می کند و فرد در این قسمت های بدن اصلا  احساس درد و خستگی نخواهد کرد.

  • صندل با کف تخت
  • صندل پاشنه دار گوه ای
  • صندل پاشنه نازک
  • صندل چرمی
  • صندل کف ضخیم
  • صندل حصیری
  • صندل های بند دار
  • صندل بند مچ پا
  • صندل دمپایی
  • صندل بند دار
  • صندل اسپرت…‌

سخن آخر:

خرید صندل زنانه طبی جدید لازم نیست یک کار طاقت فرسا باشد. اما انتخاب عاقلانه می تواند شما را از دردسر جایگزین کردن دوباره یا هدر دادن پول نجات دهد. بنابراین بهتر است حتما قبل از خرید چند چیز از خود بپرسید و بدانید برای چه به صندل نیاز دارید تا سریع تر و بهتر انتخاب کنید. فراموش نکنید که زمان خرید صندل زنانه طبی به سلامت و استاندارد بودن صندل توجه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

دسته های محصولات
جدیدترین محصولات

ست سه تیکه باربی

198,000 تومان

ست سه تیکه طرح خرسی

198,000 تومان

لباس سه تیکه راحتی

198,000 تومان
آخرین مقالات
ورود و ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
پیمایش به بالا
دسته های محصولات
جدیدترین محصولات

ست سه تیکه باربی

198,000 تومان

ست سه تیکه طرح خرسی

198,000 تومان

لباس سه تیکه راحتی

198,000 تومان
آخرین مقالات
دسته های محصولات
فیلتر براساس نوع کاربرد :
فیلتر کاربرد
فیلتر براساس برند :
فیلتر برند
فیلتر براساس قیمت :
فیلتر قیمت - slider
0تومان9,400,000تومان
دسته های محصولات
فیلتر براساس قیمت :
فیلتر قیمت - slider
0تومان9,400,000تومان